FAQ

Kysymys

Kun olen tilannut pianon, milloin minuun otetaan yhteyttä?

Vastaus

Saatuamme tilauksesi, rekisteröimme sen heti. Sen jälkeen soitin lähtee varastolta, ja otamme yhteyttä kuljetusyhtiöön ilmoittaaksemme sinulle arvioidun toimitusajan. Tyypillisesti otamme sinuun yhteyttä 24 tunnin sisällä, ja myymälän aukioloaikana pyrimme vastaamaan muutaman tunnin kuluessa.

Kysymys

Olen hieman epävarma pianon vuokraamisesta netin kautta. Mitä riskejä siinä on?

Vastaus

Ei mitään. Voit hyvin vuokrata soittimen netin kautta. Yrityksemme on vuokrannut soittimia verkkosivuston kautta vuodesta 2002. Nykyään noin puolet asiakkaistamme vuokraavat soittimen verkkosivustomme kautta.

Kysymys

Mitä tapahtuu, jos vuokraan soittimen, josta en pidäkään?

Vastaus

Ymmärrämme, että näin voi käydä. Voimme tapauskohtaisesti vaihtaa soittimen erikseen sovittavin ehdoin.

Kysymys

Olen kuullut, ettei vuokraaminen ole kannattavaa. Pitääkö paikkansa?

Vastaus

Päin vastoin. Se voi olla hyvinkin kannattavaa. Vältät kertaluoteisen investoinnin ja samalla voit vuoden aikana rauhassa katsoa, miten soittoinnostus kehittyy.

Kysymys

Voinko ostaa pianon Pianorent.fi:stä ilman, että ensin vuokraan?

Vastaus

Toki. Voit ostaa pianosi suoraan Digitalpiano.fi-sivuston tai myymälämme kautta.

Kysymys

Miten otan yhteyttä Pianorent.fi:n?

Vastaus

Juhl-Sørensenin myymälöiden henkilökunta Aarhusissa, Kööpenhaminassa, Helsingissä ja Tukholmassa ovat vastuussa Pianorent.fi - soittimien luovuttamisesta sekä yhteydenpidosta Pianorentin asiakkaisiin. Jos sinulla kysymyksiä sopimuksen, irtisanomisen, maksun suhteen, ota yhteyttä hallintoomme. Katso myymälöiden osoitteet ja yhteystiedot täältä.